HİZMETLER

Kantitatif araştırmalar

  • Kamuoyu araştırmaları

  • Toplumsal Araştırmalar

  • Siyasal araştırmalar

  • Müşteri memnuniyeti araştırmaları

  • Çalışan memnuniyeti araştırmları

  • Gizli müşteri çalışmaları

  • Açıkhava Reklamcılığı Araştırmaları

  • Müşteri/Tüketici araştırmaları

  • Marka imaj araştırmaları

  • Medikal araştırmalar

  • Reklam Etkinlik, Pre-post test

  • Ürün testleri, yeni ürün geliştirme araştırmaları

  • Fiyat araştırmaları

  • Medya araştırmaları

  • 7/24 inbound çağrı merkezi hizmeti

  • IVR hizmetleri

  • SMS, MMS, e-posta gönderim hizmeti

  • Online anket tanımlamaları ve raporlaması

  • Mevcut müşteri bilgileri güncelleme çalışması

  • Kurumlar için önemli görev tanımlarına yönelik pozisyon bilgileri oluşturma

  • Yeni veritabanı oluşturma çalışmaları

  • Potansiyel müşteri oluşturma çalışmaları

  • Vb.

Fuar, etkinlik, konferans, zirve, açılış vb. tüm etkinlikler için, davetli listelerin katılım teyidi ve aynı zamanda veri güncelleme çalışmaları, kuruluşumuz özel yazılımı MyCati aracılığı ile hızlı, güvenilir ve etkin olarak gerçekleştirilir.

MyCati

Tamamen özgün olarak tasarımlaştırılmış olan programın (MyCati) en güçlü yanı “örneklem” kurallarına uygun olarak çalışması ve kullanıcının örnekleme müdahale etmesini engellemesidir. CATI veri derleme tekniği ile yıllık 100 binleri aşan görüşmeler gerçekleştirilmektedir. Alanında deneyimli CATI supervisorleri ve 60 seat kapasiteli call center alanı ile hizmet verilmektedir.

  • Müşteriye özel IVR tanımlaması (Aranan denekler yanıt vermeyip görünen tel no’ya döndüğünde, müşterimizin talep ettiği ve önceden oluşturulmuş ses kaydı ile karşılaşır. (Örnek; «iyi günler, ……..şirketi tarafından bir anket çalışması için arandınız, size en kısa sürede tekrar dönülecektir»)

  • Tüm aramalar otomatik olarak listeden talebe göre sıralı ya da rastlantısal olarak sistem tarafından yapılır. Kullanılan agent sayısına göre, sistem içinde çalışan akıllı algoritma sayesinde aynı anda kaç adet arama çıkış yapacağını hesaplar ve proje zamanlamasını rasyonel kılar. Yanlış numara çevirme riski «sıfır»dır.

  • Anlık; liste, agent, proje genel performansları raporlanabilir.

  • Tüm randevu ve örneklem kurallarını (örnek, 1 kişi maksimum 3 kez aranacak, iki arama arasında …. dk. Süre olacak gibi) sistem otomatik takip eder.

  • Tüm görüşme kayıtları online dinlenebildiği gibi arşivlenir. Talep edilen periyodlarda ve oranlarda ses kayıtları müşteriye teslim edilir.

  • Başka bir CATI programı kullanılacak ise liste ile söz konusu program linki entegre edilerek liste taranırken, ulaşılmış kayıt olduğunda ilgili link açılarak anketlerin o linkten gelen programa işlenmesi sağlanır.

  • Arzu edildiğinde; yukarıda anlatılan program özellikleri ile entegre çalışan Mayak özel yazılım CATI ile de scriptler hazırlanır, proje sonunda veritabanı müşteriye (Excel, text, access, gibi database formatlarında «kod» ya da «alfabetik» olarak), data iç tutarlılık, edit, düzeltme aşamaları tamamlanarak teslim edilir.

  • En karmaşık, en komplike soru formları parametrik olarak tasarlanır. Atlama, kontrol vb. tedbirler sağlanır