top of page

MaÄŸaza AnalitiÄŸi

Kendi (x) maÄŸaza/ÅŸube ya da  seçeceÄŸiniz rakip (y) maÄŸazalar için;

  • ASES analitiÄŸiyle her bir maÄŸaza için ayrı ayrı;

          - MaÄŸazanın bulunduÄŸu mahalle istatistikleri

          - Nüfus,

          - Hane sayısı,

          - Mahallenin tipi (A, B, C1, C2, D, E)

          - Cinsiyet dağılımı,

          - YaÅŸ dağılımı,

          - ÖÄŸrenim düzeyi dağılımı,

         - Çalışma konumu ve yaptıkları iÅŸin niteliÄŸi
 

  • Bu maÄŸazanın olduÄŸu mahallede baÅŸka hangi rakip markalar var?

  • Potansiyeli yüksek, rakip markalar var ancak X olmayan mahalleler hangileri?

  • MaÄŸaza stoklarının çevre kitleye uyarlanması (Mahalle S.E.S tipi ve diÄŸer demografik özelliklerle X maÄŸazalarını dizayn edebilir)

  • Potansiyel müÅŸteri kitlesinin tespiti,

  • Yeni maÄŸaza lokasyonlarının tespiti

  • vb. birçok alanda bilimsel bir veri tabanı hizmeti ile «maÄŸazalar raporu» sunulmaktadır.

bottom of page