Anket, araştırma, analiz, research, anket, survey, quastionnaire, spss, model, yöntem, CATI, CAPI, B2B, face to face, www.perlego.com.tr

Mağaza Analitiği
Kendi (x) mağaza/şube ya da seçeceğiniz rakip (y) mağazalar için;
-
ASES analitiğiyle her bir mağaza için ayrı ayrı;
- Mağazanın bulunduğu mahalle istatistikleri
- Nüfus,
- Hane sayısı,
- Mahallenin tipi (A, B, C1, C2, D, E)
- Cinsiyet dağılımı,
- Yaş dağılımı,
- Öğrenim düzeyi dağılımı,
- Çalışma konumu ve yaptıkları işin niteliği
-
Bu mağazanın olduğu mahallede başka hangi rakip markalar var?
-
Potansiyeli yüksek, rakip markalar var ancak X olmayan mahalleler hangileri?
-
Mağaza stoklarının çevre kitleye uyarlanması (Mahalle S.E.S tipi ve diğer demografik özelliklerle X mağazalarını dizayn edebilir)
-
Potansiyel müşteri kitlesinin tespiti,
-
Yeni mağaza lokasyonlarının tespiti
-
vb. birçok alanda bilimsel bir veri tabanı hizmeti ile «mağazalar raporu» sunulmaktadır.