Anket, araÅŸtırma, analiz, research, anket, survey, quastionnaire, spss, model, yöntem, CATI, CAPI, B2B, face to face, www.perlego.com.tr
MaÄŸaza AnalitiÄŸi
Kendi (x) maÄŸaza/ÅŸube ya da seçeceÄŸiniz rakip (y) maÄŸazalar için;
-
ASES analitiÄŸiyle her bir maÄŸaza için ayrı ayrı;
- Mağazanın bulunduğu mahalle istatistikleri
- Nüfus,
- Hane sayısı,
- Mahallenin tipi (A, B, C1, C2, D, E)
- Cinsiyet dağılımı,
- Yaş dağılımı,
- ÖÄŸrenim düzeyi dağılımı,
- Çalışma konumu ve yaptıkları iÅŸin niteliÄŸi
-
Bu mağazanın olduğu mahallede başka hangi rakip markalar var?
-
Potansiyeli yüksek, rakip markalar var ancak X olmayan mahalleler hangileri?
-
MaÄŸaza stoklarının çevre kitleye uyarlanması (Mahalle S.E.S tipi ve diÄŸer demografik özelliklerle X maÄŸazalarını dizayn edebilir)
-
Potansiyel müÅŸteri kitlesinin tespiti,
-
Yeni mağaza lokasyonlarının tespiti
-
vb. birçok alanda bilimsel bir veri tabanı hizmeti ile «maÄŸazalar raporu» sunulmaktadır.